måndag, februari 2

Crazy like a fool

Jag la en fin pärlplatta med minibeads till Justus och Sandra som fyllde 50:



Lördagen inleddes med ett glas vin på gondolen, det kändes jävligt svennigt och pretto på samma gång. Typ *när man är i storstan måste man ju passa på* och *jag och mina vänninor dricker ett glas och pratar om livet stora frågor*


Anna pratar mest om livets stora frågor


Emelie är glad att vara i storstan och Masha ba hmm


Leila tänker också på livets stora frågor


Masha ba *ba jag få vin e ja gla*

Sen gick jag hem till Justus och Sandra på födelsedagskalas! De hade Koskenkorva som smakade Romerska Bågar och så hade de bröd, kex och ost! Mums!


Sandra fyllde år! Eller, ja, egentligen idag!


Hon fick en bok där man skulle färglägga det kvinnliga könet, det tyckte jag var lite vulgo


Justus hade shoppat på tv-shop, en sån strykmaskin där plagget kan hänga upp


Klara är snygg. Hon ska flytta in i mitt hus *hurra, tv-spel och vin varje da!!*


De här två gentlemännen har jag känt i 8 år, snart åker vi till Glasgow!



Den här killen puttade in mig i väggen(ashårt! med flit!), då blev jag arg och gav honom en örfil, då sa killen till Justus att slänga ut mig men Justus ba woot, så killen gick hem.


Jag och Norea, Norea ska också med till Glasgow!


Jag förstår inte riktigt vad som pågår här, allra minst förstår jag varför Sigrid står på ett bord


Alla står alltid på balkongen mest på fest


Igår mådde jag såhär, det förtjänade jag

Inga kommentarer: