måndag, februari 2

C'est la vie

Sitter i skolan och ska snart ha föreläsning om ljud. Jag är ledsen i ögat för jag har ont i magen och jag tror att det är för att jag dricker minst 1 liter kaffe om dagen. Men jag förstår inte hur jag annars ska kunna leva upp till min idol Lorelais ideal. Åh, the angst.

Annan angstig grej är att bakgrunden här ska ju vara prickig, och det är den hemma på macen med firefox och i skolan med pc med safari, men inte på sandra och justus pc med firefox. Jag fattar inte riktigt. Är den prickig för er?

Fick fina kaffekoppar av mina fastrar igår, king.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är prickigt för mig, och för typ alla andra browsers i världen, enligt browsershots:

http://browsershots.org/http://sjvlatypiskt.blogspot.com/2009/02/cest-la-vie.html

M sa...

Fett med prickigt. Jag dricker också en liter kaffe om dagen men har ej ont i magen. Ett hett tips är att typ, eh jag vet inte, ÄTA MAT också och kanske ta nåt glas vatten ibland. Fredens.

Mikaela sa...

ahmen då ljuger ju browsershots för jag såg ju med egna ögon att det inte var några prickar hemma hos justus och sandra. och när jag validerar sidan hos w3 dyker det upp en miljard fel så det är ju möjligt att något av alla de felen påvekar bakgrunden, men inget av felen är på koden jag skrivit så jag vette fan.

jag äter faktiskt mat! inte så mycket vatten förvisso, men mat!