torsdag, juli 23

ettnollåtta

Åh, egentligen har jag ju ett ganska tråkigt jobb, rent objektivt sett är det väl ungefär som att sitta i kassan på ICA. Men jag gillar mitt jobb, trevliga kollegor, roliga arbetsuppgifter (för det mesta) osv., men något av det absolut finaste är "rosorna"! Det är typ kunder som mailar eller ringer om att någon av våra förare är bra på olika sätt. Och varje gång jag läser de där så blir jag seriöst tårögd *blödig* Typ någon kund som är helt till sig för att en av våra förare hade flaggor och spelade nationalsången på nationaldagen eller föraren som hjälpte en 80-årig tant att posta brev. Asså det är ju verkligen shitty saker, men uppenbarligen bryr sig folk sjukt mycket eftersom de seriöst skickar in mail om det.

Nu ska jag snart klä på mig för att gå och identifiera 2 inte lika gulliga förare. Jag undrar hur det går till, de är inte där i alla fall. Lite av en besvikelse att det inte är som på Law & Order, med rummen med mörka glas och persienner och de står där på en linje. Men vad händer om jag tar fel liksom? ÅÅÅH.

Inga kommentarer: