söndag, augusti 16

I've never been inside you but you're so alluring

Tydligen finns det någon pyskologi-hittepå om att man inte ska vara arg. Punkt. Det var länge sedan jag blev så arg som när jag hörde det. Det är fan det dummaste jag hört. Att man inte ska få känna? Om man går omkring och är agressiv är det ju en sak, men att man inte ska låta sig bli arg. Jag känner mig aldrig så levande som när jag är förbannad och jag har inga som helst planer på att sluta bli arg. Om man inte vill ha mig arg kan man dra åt helvete. Jag är som en äldre italiensk kvinna. Jag bär hela mitt inre i mitt ansikte. Fy fan vad korkat.


3 kommentarer:

masha sa...

ok ot, men: låt oss vina i helgen plzzz. snacka skit om DUVETVEM!!! HAHAHA!

Mikaela sa...

Ahmen åh fattar du hur gärna jag skulle göra det eller??! Jag JOBBAR!! HELA JÄVLA TIDEN!!

*är full framför datan*

masha sa...

har inte varit full på... fyra dagar och då har jag SEMESTER. åh herre, sådant som händer när man åker på rehab. men på onsdag är jag tebak i storstan!!! vi tar vino någon helg då du är ledig!